SYNCבלוג משרד הבטחון

אילו שינויים התרחשו בתהליך רישום ספק במשרד הביטחון?

יוני 2018

על מנת להיות ספק של משרד הביטחון עלייך לבצע הליך רישום ספק במשרד הביטחון.
הליך רישום הספק מורכב ומצריך עבודה מסודרת וקפדנית לאורך כל הדרך, החל משלב איסוף המסמכים, סיווג תחום הפעילות של הספק, בדיקות של נתוני הספק והטפסים ועד שלב ההגשה.

בשנים האחרונות חל שינוי תפיסתי באגף מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון, האגף אשר אחראי על הליך רישום ספק במשהב"ט.

נוצר מצב שישנם ספקים רבים ולכן מבוצע סינון קפדני יותר לבחירת הספקים.

מהם השינויים בהליך רישום ספק במשרד הביטחון?

  • ישנה דרישה גדולה יותר להציג תעודות מקצועיות בתחום הספציפי של הספק.
  • ישנה הקפדה ודרישות מחמירות יותר בתחום האיכות: ישנם תחומים רבים אשר בעבר לא נדרשו לתקן ISO ואילו כעת להיות ספק בתחומים מסוימים מצריך לעבור הסמכה לתקני ISO.
  • משרד הביטחון מחפש יותר את הניסיון בתחום ומבקש להציג מסמכים רבים אשר מוכיחים זאת.

למידע על תהליךרישום ספק משרד הביטחון- לחץ כאן.

הגישה המחמירה והקפדנית יותר של משרד הביטחון מצריכה מארגונים ועצמאיים אשר מעוניינים להיות ספקים של משרד הביטחון לבצע את התהליך בצורה מדויקת ומסודרת על מנת לענות על כל הדרישות בצורה מקסימלית ולסיים את התהליך בהצלחה ובזמן הקצר ביותר. כל טעות ולו הקטנה ביותר במסמכים עשויה לגרום לעיכוב של התהליך ולדחייה במועד קבלת מספר ספק משרד הביטחון.

מעוניין לעבוד מול משרד הביטחון, לפתוח הזדמנויות עסקיות וליהנות ממוניטין חיובי של איכות ואמינות?

השאר פרטים ותתחיל בתהליך! הניסיון שלנו - השקט שלך.

 

 

הליך רישום ספק משרד הביטחון

cross
0
    עגלה ריקהחזרה לחנות