0
sync logo
SYNCBlog משרד הבטחון

כיצד להיות ספק משרד הביטחון

פברואר 2015

משרד הביטחון הוא משרד ממשלתי חשוב במיוחד, גוף עצום בהיקפו ובעיקר המשרד הממשלתי בעל התקציב הכי גדול בישראל.
על מנת לעבוד מול משרד הביטחון, להשתתף במכרזים של המשרד ולייצר הכנסות עסקיות דרך תקציב העתק שלו, חברות חייבות להיות מוגדרות 'ספק משרד הביטחון'.
בבלוג זה נסקור איך להיות ספק משהב"ט ולמי זה מתאים.

משרד הביטחון הוא משרד ממשלתי חשוב במיוחד, גוף עצום בהיקפו ובעיקר המשרד הממשלתי בעל התקציב הכי גדול בישראל. המשרד עוסק בהיבטים מקצועיים ותפעוליים שונים ומגוונים מאוד, מה שמצריך ממנו לעבוד עם ספקים חיצוניים בתחומי פעילות רבים מאוד מהמשק הישראלי. על מנת לעבוד מול משרד הביטחון, להשתתף במכרזים של המשרד ולייצר הכנסות עסקיות דרך תקציב העתק שלו, חברות חייבות להיות מוגדרות 'ספק משרד הביטחון' – הגדרה הכרוכה בהליך בירוקרטי ארוך ומורכב יחסית, הכולל מסמכים רבים, בדיקות וכיוצא באלו. במאמר הבא נסקור למה כדאי להיות ספק של משהב"ט ולמי זה מתאים.

ספק משרד הביטחון

למי מתאים להיות ספק משרד הביטחון?

התחומים הכלליים בהם מוגדרים ספקים למשרד הביטחון כוללים למשל את תחום האלקטרוניקה והמחשוב, ספקים של אגף הבינוי, ספקים מעולם התעשיות הקלות וספקי תהליך, ספקים מתחום המכונות, מתכת וכלי תובלה וספקים שונים מתעשיות ייחודיות. לכן למעשה הגדרה של ספק משרד הביטחון רלבנטית לחברות ועסקים רבים מאוד במשק הישראלי – כמעט כל חברה יצרנית או ספקית של ציוד, סחורות ושירותים. כך ספקי משרד הביטחון כוללים חברות מחשוב וטכנולוגיה, מפעלי ייצור, חברות בנייה ותשתיות, ספקי ציוד, חברות המספקות שירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיה ותשתיות ועוד.

לעבוד מול המשרד הממשלתי בעל התקציב הגדול ביותר

היקפי הפעילות האדירים של משרד הביטחון הופכים את העבודה איתו לבעלת פוטנציאל לפעילות עסקית משמעותית ולהכנסות גדולות. המשרד עוסק בפרויקטים ותחומים רבים, החל מייצור מערכות צבאיות ביטחוניות ועד מערכות מחשוב, בניית מתקנים, אספקת ציוד וכן הלאה עם אינספור דוגמאות. לכן יתרון מרכזי של רישום ספק משרד הביטחון וקבלת ההגדרה הנכספת, הוא היכולת לעבוד מול משרד ממשלתי שכל הזמן מבצע פרויקטים וצריך ספקים מהמגזר הפרטי – מה שמייצר לחברות הכנסות ורווחים מגורם חזק, גדול ואמין.

בלי מספר ספק מוסמך של משרד הביטחון אי אפשר לעבוד מול המשרד ולהשתתף במכרזיו!

רישום ספק משרד הביטחון כאמצעי לשיפור המוניטין – "תו איכות ואמינות לחברה"

חברה המוגדרת ספק משרד הביטחון יכולה בהחלט להשתמש בהגדרה חשובה ומכובדת זו בתור אמצעי לשיפור המוניטין שלה מול לקוחותיה ומול גורמים רלבנטיים אחרים. מדובר על תעודה רשמית המעידה על אמינותה, חוסנה ואיכותה של החברה, כמו גם של בעליה ומנהליה. תהליך קבלת ההסמכה כספק משרד הביטחון כרוך בבדיקות רבות ומעמיקות שמבצעות מחלקות המשרד ובהחלט לא מדובר על חותמת גומי, כך שללא ספק יש לכך השפעה חיובית על מוניטין ומיתוג החברה.

קבלת מידע עדכני אודות מכרזים ובקשות משרד הביטחון

ההגדרה כספק מוסמך של משרד הביטחון מאפשרת לספקים בתחומי הפעילות השונים לקבל מידע עדכני ורלבנטי, דרך האינטרנט ויישומים מקובלים אחרים, אודות מכרזים חדשים שהמשרד מפרסם, דרישות להצעות מחיר, בקשות מקצועיות וכיוצא באלו – כך לא מפספסים פרויקטים רלבנטיים ותמיד אפשר לנסות לשתף פעולה עם המשרד בפרויקטים פוטנציאליים רלבנטיים.

מידע חשוב לגבי תקני איכות ואבטחת איכות לתחומי העיסוק מול משרד הביטחון

ספקים מוכרים של משרד הביטחון מקבלים דיווחים שוטפים ורלבנטיים לגבי היבטי אבטחת איכות בתחומי פעילותם ותקני בטיחות שיש בהם צורך. זה מאפשר להיות עם האצבע על הדופק ותמיד להיות מוכנים באופן אופטימאלי להתקשרויות עתידיות עם משרד הביטחון.

לסיכום: קבלת ההסמכה הרשמית בתור ספק משרד הביטחון היא כלי המאפשר לחברות ועסקים להשתתף בפרויקטים עסקיים רלבנטיים ורווחיים מול המשרד בעל התקציב הגדול ביותר בישראל. הדרך להגדרת הספק המוכר עשויה להיות ארוכה והיא כרוכה בהתעסקות ובירוקרטיה רבה, לכן יש יתרון משמעותי בקבלת ליווי וסיוע מתאימים מגורם מקצועי מנוסה - זאת לצד הקפדה לגבי הסמכות תקני האיכות הרלבנטיים לתחום פעילות החברה.

צוות המומחים שלנו בסינק פרויקטים ישמח לסייע לך בהליך יעיל ומקצועי לרישום ספק משרד הביטחון.

השאר פרטיםונחזור אלייך בהקדם.

צרו קשר
cross
0
    Empty cartBack to shop