0
sync logo
SYNCBlog ניהול והתנהלות

מי מפחד משינוי בעסק?

יולי 2017

בואו נודה באמת, רובנו לא אוהבים שינויים. למה בעצם? כי שינויים נתפסים כדבר מפחיד... הליכה אל הלא נודע. למה לגעת במשהו שאנו לא רגילים אליו...
לבעלי עסקים, מנהלים ועובדים קשה לצאת מאזור הנוחות ולהיפרד מהרגלים מוכרים, למרות ששינוי עשוי להיות אקט חיובי - התקדמות של העסק לעבר מטרות מסוימות, שיפור וייעול של התהליכים בארגון.

ענפי הרגולציה והאיכות מחייבים מעת לעת לבצע שינויים בארגון, ועסקים אשר לוקחים זאת כהזדמנות הם אלו שירוויחו ויתקדמו בסופו של יום.

לדוגמה, ארגון שנעזר בשירותי מיקור חוץ לצורך הסמכה לתקני איכות או לקבלת אישורים רגולטוריים, אותה חברת ייעוץ מסייעת לארגון להגדיר נהלי איכות חדשים ולהטמיע שיטות עבודה חדשות. בסופו של דבר פעולות אלו עוזרות לארגון לשפר תהליכים, לנהל את בקרת האיכות ותייעל אותו. כמו כן, קבלת תקני האיכות ו/או האישורים הרגולטוריים פותחים בפני הארגון דלתות חדשות מבחינת לקוחות ושותפים עסקיים.

אז איך בכל זאת נתגבר על הפחד מהשינוי?

נתחיל בתכנית עבודה ברורה עם מטרות ויעדים מפורטים, מדידים, ברי השגה, רלוונטים ותחומים בזמן.

נעדכן את תכנית העבודה תוך כדי תנועה בהתאם להתקדמות התהליך כדי להתמודד עם נושאים שלא נצפו בתחילת הדרך. במהלך הנהגת השינוי יש להפגין נחישות, גמישות ואמונה. בל נשכח שאת הפירות קוצרים אח״כ...

שינויים רגולטוריים לעיתים ידועים מראש ולעיתים מגיעים כרעם ביום בהיר. ארגונים שיהיו ערוכים לקבל שינויים ויהיו גמישים לעדכן את שיטות העבודה, יקדמו את העסק שלהם.

שינוי מתחיל מההנהלה. מומלץ לא לפחד משינויים, אלא לאמץ אותם!

שינוי עסקי

צרו קשר
cross
0
    Empty cartBack to shop