תהליך רישום ספק משרד הביטחון

רישום ספק משרד הביטחון

הליך רישום כספק מורשה של משרד הביטחון מאפשר לעבוד מול משרד הביטחון, להשתתף במכרזים של המשרד ומבטיח עבודה שוטפת מול התקציב הגדול במשק. סינק פרויקטים מסייעת לחברות וארגונים לקבל את מספר ספק משרד הביטחון, ומעמידה לרשותם את הידע הרב שצברה בתהליך זה.

מסמכים רישום ספק משרד הביטחון

תהליך רישום ספק במשרד הביטחון מצריך איסוף מדוקדק של מסמכים רבים, הגשה מסודרת ומוקפדת שלהם למוקד המתאים במשרד הביטחון, כגון מינהל הרכש (מנה"ר), אגף הבינוי וכו'. אלו עורכים בדיקות כלכליות על הארגון ובדיקות ביטחוניות אודות הבעלים ומורשי החתימה. לעתים התהליך יכול להתעכב לפרק זמן ארוך, רק בגלל חסרונו של מסמך כזה או אחר. בשלב הבא מוגדרים תחומי העיסוק שבהם הארגון מבקש להירשם כספק משרד הביטחון.

ישנם 3 סוגי ספקים של משרד הביטחון:

1) ספק מוכר – יצרן, נותן שירות, משווק, יבואן, יועץ או סוכן.

2) קבלן מוכר - קבלן לעבודות בנייה.

3) מתכנן מוכר לתכנון ובניה – מתכנן הנותן שירותי תכנון, הנדסה וייעוץ לעבודות בנייה.

זמן רישום ספק משרד הביטחון

תהליך הרישום אורך זמן ודורש משאבים. חשוב מאוד לבצע מעקב מקצועי והדוק לכל אורכו, עד לקבלת מספר ספק משרד הביטחון. מספר זה מתקבל לבסוף באישור ועדה שבה יושבים נציגי משרד הביטחון משרד התמ"ס.

לאחר שהארגון שלך יקבל מספר ספק של משרד הביטחון – תיפתח בפניו הדרך לעבוד באופן קבוע מול משרד הביטחון.

ספק מורשה נחשף למידע עדכני על מכרזים של משרד הביטחון דרך האינטרנט, ומנהל את כל מערך הצעות המחיר וההתחשבנות בדרך קלה ויעילה.

החל משנת 2019, אישור ספק כספק מוכר במשרד הביטחון יהיה תקף ל-5 שנים ויש לחדשו 3 חודשים לפני תום 5 השנים - לחץ כאן לקריאת החדשה בנושא

מספר ספק מהווה אסמכתא שיווקית

מעבר לחשיבות העסקית שבעבודה ישירה מול משרד הביטחון, מספר הספק מהווה אסמכתא לאמינות ואיכות, לאחר שהחברה עברה בהצלחה את תהליכי הרישום המדוקדקים.

הצגת האסמכתא בפני לקוחות פוטנציאלים מהווה מקדם שיווקי חשוב בשוק הישראלי.

ספקים של משרד הביטחון נהנים מהאפשרות לעבוד עם כלל האגפים של משרד הביטחון - המשרד הממשלתי בעל התקציב הכי גדול בישראל.
הליך רישום ספק משרד הביטחון כולל איסוף ומילוי מסמכים רבים, מצריך הגשה מסודרת ומעקב עד קבלת מספר ספק משרד הביטחון.

 

קרא עוד בבלוג: כיצד להיות ספק משרד הביטחון.