לעבור בקלות הסמכה לתקן ISO 9001:

ISO 9001


הבנת הארגון
יישום תקן ISO 9001 מתחיל בהבנת הסביבה בה מתקיים הארגון ותהליכי העבודה לפיהם פועל.

תקן iso 9001 מהדורה 2015


כתיבת נהלים ומסמכים
נגדיר את שיטות העבודה, לפיהם מתקיים הארגון, בשפה ברורה ומתאימה לכל עובדי הארגון ולדרישות התקן.

תקן 9001


הדרכה והטמעה
"יישור קו" של תהליכי העבודה שהעובדים מכירים, בשילוב התייחסות לתהליכי האיכות שאותם נשלב במסגרת פעילות הארגון.

Iso 9001 2015


השלמות וסגירת פערים
הכנות אחרונות לקראת מבדק התעדה (= הסמכה) וסקירת השלמות ופערים שהוגדרו לצורך התאמה לדרישות התקן.

iso 9001 certification


מבדק וקבלת תעודה
סוקר מטעם מכון התעדה יגיע ויסקור את מערכת ניהול האיכות בארגון ולפי המבדק שיקיים, יקבל הארגון תעודה לפי תקן ISO 9001:2015.


 תקן ISO 9001:2015 - תקן לניהול איכות

מה זה "ניהול איכות"? תהליכי עבודה מסודרים שלפיהם עובדים בארגון.
את תהליך ההסמכה לתקן ISO 9001:2015 אפשר לבצע בתהליך פשוט, קל ומתאים לצרכים שלך.
בכדי לפשט את התהליך, מוצגים השלבים שלפיהם נכון לבצע הטמעה של התקן.

(עשוי לעניין אותך גם בלוג תקני ISO)

איך מקבלים הסמכה לתקן ISO 9001?

תקן ISO 9001 נחשב ל"אבי התקנים", והוא מהווה מסגרת כוללת לשורת תקני איכות ספציפיים בתעשיות וארגונים רבים.

התקן נקבע על ידי הארגון הבינלאומי לתקינה (International Organization for Standardization) והוא נבחן מחדש ומעודכן אחת למספר שנים. מטרתו העיקרית של התקן: להבטיח כי מוצרי הארגון ושירותיו מותאמים לדרישות האיכות של הלקוחות – ואף למעלה מכך.

אנחנו בסינק פרויקטים צברנו ניסיון מעשי רב בליווי מאות חברות וארגונים בקבלת הסמכה לתקן איכות זה.

 

 תקן ISO 9001 מבוסס על כמה עקרונות לניהול איכות:

1. התמקדות בלקוח. על הארגון להבין את צרכי הלקוח וציפיותיו מהשירות או המוצר. התהליכים בארגון צריכים לתת מענה מלא לצרכים הללו, ואף לשאוף להעניק ללקוח מעבר למה שציפה.

2. ההנהלה כמנהיגות. ההנהלה היא שאחראית להתוות מדיניות ברורה, עקבית ומחייבת לאיכות. ההנהלה מחויבת לפעול לפי מדיניות זו במעשיה היא, ואף לבצע בדיקות תקופתיות כדי לוודא את יישומה בארגון.

3. גישה תהליכית וגישה מערכתית. הפקת המרב מתהליכים שונים ומקבילים המתרחשים בארגון (למשל, במחלקות שונות), סנכרון של התהליכים ובניית יחסי גומלין ביניהם לטובת ייעול הפעילות בארגון וקבלת תוצאות אפקטיביות בהתאם למטרות הארגון.

4. המשאב האנושי. טיפוח מתמיד של ההון האנושי בארגון, על ידי מערך הכשרות שיטתי. רתימת העובדים לתהליכים ומשימות בדרך שתגרום להם להרגיש שותפים למאמץ הארגוני.
5. שיפור מתמיד. מדידה של התהליכים בארגון באופן שיטתי, ניתוח הנתונים, למידה והסקת מסקנות לצורך שיפור וייעול. תהליכי המדידה והשיפור צריכים להיות מוטמעים בכל פעילויות הארגון.
6. קבלת החלטות. ההחלטות של הנהלת הארגון מבוססות על לימוד נתוני אמת וניתוח מושכל שלהם.
7. יחסים עם ספקים. בניית מערכת יחסים המבוססת על הפקת תועלת הדדית לטובת כל הצדדים.

 

תקן ISO 9001:2015 הוא הגרסה העדכנית ביותר של תקן האיכות החל מספטמבר 2015. גרסתו הראשונה של תקן ISO 9001 פורסמה בשנת 1987. נכון להיום, התקן מיושם בקרב כמיליון ארגונים בכ- 170 מדינות. מיליארדי צרכנים ברחבי העולם מכירים בו כחותמת גלובלית מחייבת, ורואים בו סמל לאיכות המוצר או השירות. 

 

מתעניין בהסמכה לתקן ISO 9001? צור קשר ונשמח לסייע לך להיכנס לעולם חדש של איכות.